2012年11月19日 星期一

Buy you a world


I can buy you a world

hidden by my indeed

let's me try out my best

in a life

to have your all will

~

这是一个故事,是 keddy 兄弟传给我的故事

故事浅浅,意义由你赋予




我答应过你

我不会掉头

但请你也回来抓着我好吗。。




多想让你拥有全世界

多想把世界买给你

天使觉得有资格拥有这世界



I can close up my eyes

deeply touching your smooth hair

heart is beating

feel your gentle ever where ..



我很敏感。

突然好怕大男人这东西再次出现我身上

伤了手掌和手背

天使,我要改!!




天使好好,好到你是笨蛋!

我们一起去买饼干,。。 。





ps:
心疼了
sayang

2 則留言: